donderdag 1 oktober 2020

pakketje van Envy cards

Hoi! 
In deze blogpost laat ik je zien wat ik bij Envy cards bestelde. Hier is niks van gesponsord en ik heb alles zelf betaald. Ik was alleen mega enthousiast 😉.

Alle spulletjes zitten in een gezellig vloeipapiertje met panters erop. 


En dit is de inhoud van de doos. Als extra'tje zat er een lekkere lion-reep in en een zakje met een zakje, kaartje, sluitsticker en het visitekaartje van Envy cards. Mega leuk!!

Kijk, deze! Leuk toch!!

In dit zakje zitten wat dingen die ik besteld had.

 
2 super schattige kaartjes en 4 adres stickers met kaboutertjes.

Ook bestelde ik sluitstickers. Met een snailmail-slakje en 50 random stickers.


En dit regenboog inpak-setje. Ook weer met sluitstickers. Die heb ik voorlopig genoeg dus!

Ik ben echt mega blij me de spulletjes en hoe Envy cards alles heeft ingepakt!
Dankjewel!!!

Dit was m weer, voot deze keer.
Kom je de volgende keer weer lezen?
Liefs,
Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten