donderdag 29 oktober 2020

De produckten van @crea_dais.shop

Hoi!
In deze blogpost laat ik je een aantal van de mega leuke producten van Crea_dais zien! Ik maak deze blogpost in samenwerking met Daisy en heb ook korting gehad op de stickers. Het is zeker niet dat ik daardoor mijn mening over de stickers heb veranderd, maar ik wilde het wel even laten weten :).

Als eerste deze; schattige herfst diertjes. Deze heb ik al een tijdje in huis, vandaar ook dat er een andere logo, als op de amdere stickers staat. Maar kijk hoe mega leuk deze zijn. Alle stickers zijn al uitgesneden overigens. Op de foto's lijkt dat niet zo.

Dan deze hexagonnetjes met cijfers. Mega leuk voor in je (agenda)journal! Ik vind het ook mega tof dat ze niet één kleur zijn, maar wel heel goed bij elkaar passen!

Dan deze vogeltjes. Colibri's. Als je goed kijkt zie je dat ze uit één lijn bestaan. Dat is toch wel een toffe extra aan deze stickers toch?!

Als volgende deze regenboogjes, dit is de tweede variant. De andere  is meer blauw. Ik vind ze beide heel erg leuk, maar deze ga ik meer gebruiken denk ik.

Dan deze lampenpitjes. Ik heb nog nooit zulke stickers gezien. Dit is toch mega orgineel bedacht?!

En als laatste deze klaprozen. Mijn moeders oma had een bloemisterij, dus ik ben gek op bloemen. En klaprozen zijn wel één van mijn lievelings (wilde)bloemen.


Lieve lezer van mijn blog. Omdat jij mijn blogs helemaal leest hebben Daisy en ik een cadeautje voor je; tot eind november krijg je 20% korting met de code 'bycreaanna' als je via DM bij Crea_dais.shop besteld. Hier is een direct linkje naar haar blog. 

Lieve Daisy, dankjewel dat je deze leuke samenwerking aan wilde gaan! Super leuk!

Bedankt weer voor het lezen en tot de volgende keer! 
Liefs,
Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten