donderdag 8 oktober 2020

Herfst stationary❤

Hoi!
In deze post ga ik je wat leuke herfst stationary laten zien. Ik weet niet meer precies waar alles vandaan komt, maar wat ik weet zal ik linken. Kijk je mee?

Als eerste dit papierblok. Deze kocht ik vorig jaar bij de A-see-tion ;) (action dus), maar ik geloof dat ze dit jaar iets vergelijkbaars hebben.

Dit papierblok van Carta Bella kocht ik bij Post en Papier. ( hier een linkje)

Deze stickers komen van Crea Dais. (hier een linkje naar haar shopje)

Dit leuke vel is van Echo Park en kocht ik bij paperdistrickt.


Washitapejes! De linkse is van Post en Papier. De tweede, derde en vierde  van links van Aliexpress. De vijfde  kocht ik bij Paper district. De vijfde en de  zesde kocht ik ook bij Post en Papier.
Het sample kaartje kreeg ik van Leonie. (hier haar instagram).

Kaartjes! De linkse kocht ik vorig jaar bij Post en Papier. Rechtsboven kreeg ik van Leonie. En linksonder geloof ik van Webshop Ladybug.

Dit was al mijn herfst stationary. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en tot de volgende keer!
Liefs,
Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten