donderdag 22 oktober 2020

Mijn 6 favoriete kleurboeken

Hoi!
In deze post laat ik je mijn 6 favorieten kleurboeken zien. Kijk je mee?

Op nummer 6 staat kleuren op nummer 2 van Mus creatief. Ik vind deze heel leuk maar niets voor als het wat donkerder is haha.

Op nummer 5 staat 'het enige echte poppenhuiskleurboek'. Deze is onwijs schattig en lief. En mega gedetailleerd.

Op nummer 4 staat 'het enige echte Alice in wonderland kleurboek'. Deze is van dezelfde uitgeverij als jet poppenhuis. Ook weer mega lief. Wat ik leuk vind aan deze is dat er een poppetje op elke bladzeide terug komt. Ook meteen een soort zoekboek dus.

Op nummer 3 staat 'fantasia color' van uitgeverij deltas. Dit is niet echt een kleurboek maar een kleurblok. Je kan de platen er uit scheuren. Handig als je bijvoorbeeld met alcohol markers wilt kleuren.

Op nummer 2 staat de 'Disney dreams collection' van Thomas Kinkade. Op elke dubbele bladzeide staat een illustratie van hem en de kleurplaat ernaast. Ik krijg het nooit zo mooi als hem, omdat hij met olieverf werkte geloof ik, maar het is een leuke uitdaging.

En op nummer 1 sraat de 'Dikke dames in sprookjesland' van Julia Woning. Ik ben echt gek op dit kleurboek. De platen zijn echt mega leuk. Sprookjesfiguren met dikke voorgevels. Waar zie je dat nou?!

Om te kleuren gebruik ik heel graag mijn derwent colorsoft potloden. En verder kleur ik met mijn cryola supertips, staedtler triplus colors en mijn stabilo stiften en fineliners.

Dat was m weer voor vandaag!
Hopelijk tot de volgende blogpost!
Liefs,
Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten