woensdag 4 november 2020

Mijn favoriete Washi tape

Hoi!
In deze post laat ik je een aantal van mijn favoriete (herfst) washitape's zien. Kijk je mee?

Als eerste deze, met paddenstoeltjes. Deze komt bij post en papier vandaan en is een eigen ontwerp van Anouk.

Deze pijltjes heb ik ooit van Elise (Elisedingen) gekregen. Ik geloof dat er een van mus is, die hier heel erg op lijkt.

Deze sinterklaas-washi is van happy postcrossing. Ik geloof dat dat ook een eigen ontwerp is.

Deze is van Gouden Lijntjes. Hij heeft het motiefje van mijn journal. Ik vind dat echt mega tof. Lekker matchend.

Deze is van Only Happy Things en heb ik bij post en papier gekocht. Heel herfstig maar wel heel leuk.

Deze van Liefs van Leonie kunnen natuurlijk niet ontbreken. Kijk hoe leuk!

Deze hefstblaadjes kocht ik bij paperdistrict. Hij valt alleen een beetje weg tegen de achtergrond hahah.

En als laatste mijn úber favoriet; deze van Hebbers.nl
Ik vind deze echt overal bij passen <3.

Dit was m weer!
Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!
Liefs,
Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten