donderdag 19 november 2020

Shop(b)log Action en Pipoos

Hoi! 
In deze post laat ik je zien wat ik bij de action en de pipoos heb gekocht de laatste tijd. Het is niet veel, maar ik wilde het je wel laten zien. Kijk je mee?


Ik had een volle pipoos spaarkaart, dus mocht ik het creachick kleurboek van mezelf. Ook heb ik een witte posca gekocht omdat ik altijd die van mijn moeder stal. Dus wilde ik er zelf eentje hebben.
Bij de kassa vond ik dit doosje koh-i-noor magic potloden met 50% korting. Deze mocht ook mee naar huis. 
Ik ben al lekker begonnen in het kleurboek en ik vind hem mega leuk. Wat me alleen opvalt is dat het papier echt mega dun is. Ik ben er in bezig geweest met kleurpotloden, en ik merk dat de inkt van de volgende bladzijde stempelt. (Dat je de tekening van de rechterkant op de linker kant ziet, waar je op de andere kant gekleurd hebt. Is dat duidelijk uitgelegd?)


Bij de action kocht ik dit 'linnen textuur' papier. Dat gebruik ik altijd voor mijn stansjes. Dan worden ze lekker stevig. Ook kocht ik 2 kerst-papierblokken en een embossing mal. Ze hadden meerdere, maar deze vond ik het leukste.
En ik mocht een kaarten-maak-set. Waar ik geen kaarten mee ga maken, maar deze ga ik in mijn journal gebruiken.

Dit was m weer!
Vinden jullie het leuk als ik vaker zo'n shop(b)log maak?

Bedankt weer voor het lezen en tot de volgende keer!
Liefs,
Anna




Geen opmerkingen:

Een reactie posten