vrijdag 27 november 2020

Al mijn maandcovers van 2020

Hoi! Een keertje een post op vrijdag inplaats van donderdag. In deze post laat ik je al mijn maandcovers van 2020 zien. Kijk je mee?


Januari werd een vrolijke dansende pinguïn met sterretjes. Fun fact: Januari 2019, mijn eerste serieuze cover waren ook pinguïns. 

Februari werden roosjes met gouden en zilveren versiering. Ik ben echt niet zo van de romantiek in februari (ik heb een oprechte hekel aan Valentijnsdag), maar ik wist toen niks anders denk ik.

Maart werden tulpen met een vrolijke Loesje quote erbij. Ik ben echt trots op hoe de tulpen eruit kwamen. Best wel realistisch toch?

April werden bijtjes. Funfact; ik had alle hexagons met dr hand getekend, en toen kwam ik een hexagon stecil tegen. Super suf haha. 

Mei werd een fiets. Deze stempel is vsn stampin up en ik ben er echt verliefd op. De letters zijn kartonnen scrabble blokjes.

Juni werden kersen. Echt mijn favo zomerfruit. Mega lekker. Ik heb de kersjes expres een beetje een hartvormpje gegeven.

Juli en augustus had ik samen gevoegd ivm de vakantie. Een vrolijke aqaurel flamingo. Mijn eerste keer met masking fluid. Ik vind het maar lastig spul. Tips zijn welkom!

September werd Gorjuss. Ik vind die meisjes zo lief en schattig!

Oktober heb ik gemaakt met een kaartje van Post en Papier. Ik vind het leuk om kaartjes in mijn journal te gebruiken. 

November werd een vrolijke Pooh-Beer. Ik ben echt gek op Disney.

En dan de laatste maand alweer! December werd een beetje kerstig met de lampjes, maar ook heel erg in mijn stijl; vrolijk en gezellig.

Dit was m weer voor deze week!
Lees je volgende keer weer mee?
Liefs,
Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten