donderdag 3 december 2020

December 2020 in mijn bullet journal

Hoi!
In deze post laat ik je mijn opzet van december 2020 in mijn bullet journal zien. Kijk je mee?

Mijn inspiratie was een plaatje van Petit Melanie op pinterest. 

Ik ben begonnen met washitape te plakken. Deze tape met lampjes is van Aliexpress.

Daarna heb ik ze recht afgesneden en geknipt. Ik vind dit zo leuk! Met een groene achtergrond is het net een kerstboom haha.

Uit een luxe papier blok van de action haalde ik deze die cuts. Ik vond dit wel schattig maar net niet vol genoeg.

Uiteindelijk is hij zo geworden. De onderste strip washi heb ik uiteindelijk toch weggehaald.
Ik vind dit een leuke volle cover voor december.

Aan de linkerkant van mijn pagina's plak ik altijd een stickerkalender van Sostrene Grene. Momenteel liggen die in de winkel.
En zo is dan mijn cover pagina geworden. Ik vind hem heel gezellig en winters geworden. Jullie?

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!
Liefs,
Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten