vrijdag 1 januari 2021

2021 in mijn journal en planner

Hoi!
Zo, dat is een tijdje geleden.. Ik had even niet genoeg ruimte in mijn hoofd voor een nieuwe blogpost. Maar vandaag wel. 

Vandaag laat ik je mijn opzet voor januari in mijn journal en planner zien.
Als eerste mijn journal;
Mijn journal is van Gouden lijntjes ( hier een linkje naar haar instagram). Ik vind deze journal echt prachtig, met de gouden details. Helaas zie je deze niet echt op de foto.

Dit is mijn begin pagina. Links een plaatje van Blond amsterdam en een sticker van Creachick. Ook heb ik links een stukje washitape van Gouden lijntjes. Het zelfde patroon als mijn journal. Tof he?!
Rechts een doodle vosje,2 creachick stempels, een creachick sticker en een Mus creatief stempel.

Dit is mijn januari cover. Ik heb de afgelopen 2 jaar elke januari iets met pinguins gedaan. Een soort vast thema haha. 

Deze maand heb ik mijn weekly over 2 pagina's verspreid, inplaats van 1. Ik vond dit wel een leuk uitprobeersel. Eind januari ga ik bepalen of ik mijn weekly's in februari ook zo doe, of weer op 1 pagina.

Dit is mijn opzet van januari in mijn journal. Mijn journal gebruik ik als agenda, en ik maak er daily-spreads in over bijzondere dagen. Ook hou ik hier mijn lijstjes in bij (to do, school enz).


Dit is mijn prachtige Simple Stories planner. Van de lijn; The reset girl'. Ik heb mijn planner gekocht bij creastudio (hier een linkje naar hun instagram).

Dit is mijn voorpagina in mijn planner. De stempels zijn van Creachick, Mus creatief en studio Light. 

Dit is mijn voorblad van januari. Ik gebruik de dividers van simple stories. Ik ben echt gek op bloemetjes en deze diveders passen dus echt perfect bij mij. 

En dit is week 1 van januari. Ik doe dit jaar mee met het #202152 project van @dutch_planners op instagram. Via deze link lees je er meer over. 

Ik gebruik mijn planner als een soort dagboek. Ik schrijf hier mijn hoogtepunten van de dag op. En als ik er meer te vertellen heb, maak ik een pagina in mijn journal er over.
Ik hoop dat je mijn systeem snapt, en als je nog leuke tips of tricks hebt, mag je ze altijd delen. 
Bedankt weer voor het lezen.
Liefs, 
Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten