zaterdag 30 januari 2021

Washi tape van Liefs van Leonie

 


Hoi! In deze nieuwe blogpost laat ik je 5 washi tapjes van Liefs van Leonie zien, waaronder haar allernieuwste drie. kijk je mee?




Dit zijn de vijf washi tapjes die ik heb van Leonie. de prachtige ruitjes met vlinders, de dagen van de week, de bloemetjes en de twee achtergrond-tapjes. De ene in een prachtige roze kleur, en de andere in prachtig bruin.



Dit is de bloementape close-up. Echt super lente achtig, en als je me een beetje kent, weet je dat ik blij word van alles met bloemen en lente thema. 

 



Dit is de vlinder tape. Deze heb ik al wat langer en gebruik ik met liefde. Mega leuk voor het vastzetten van foto's of om gewoon je pagina in je bullet journal wat op te leuken, 


Dit is de washi tape met de dagen van de week. Deze heb ik ook al wat langer en ben ik ook mega blij mee. Wat een beauty he?! Ik vind het leuk om de dagen los te knippen en ze in mijn agenda spreads in mijn bullet journal te gebruiken.



Dit is de prachtige roze achtergrond tape. Ontzettend mooi voor achtergrondjes, maar je kan er natuurlijk ook data's, woordjes (to do, niet vergeten, enz) op schrijven. 


En dit is de prachtige bruine tape. Hij doet me een beetje aan chocolade denken. Oeps haha. Alle gekheid op een stokje, deze is toch ook ontzettend mooi? Ook weer super leuk om woordjes op te schrijven, als achtergrondje te gebruiken of om je foto's mee vast te plakken. 




Hier nogmaals alle washi tapjes bij elkaar. Wil jij nou ook zulke mooie washitape? klik dan hier of  kijk op www.liefsvanleonie.nl

Dankjewel weer voor het lezen en tot in de volgende blogpost!
Liefs,
Anna




Geen opmerkingen:

Een reactie posten