donderdag 12 november 2020

mijn gekregen verjaardagscadeautjes

Hoi!
De oplettende instagrammer heeft gezien dat ik 6 oktober jarig was. Ik wolde dus midden oktober deze blogpost al maken. Helaas gooide corona roet In het eten. Maarrr, daardoor kwamen mega lieve mensen langs om mijn cadeautje alsnog aan de deur te brengen. Ik was dus heel oktober een beetje jarig. En dat is stiekem ook heel leuk! In deze post laat ik je mijn creatieve verjaardagscadeautjes zien. Wellicht haal je er inspiratie uit voor sinterklaas of kerst.


 
Op mijn verjaardag zelf moest ik werken, dus zouden we het in het weekend vieren. Maar omdat mijn moeder het stiekem wel een beetje sneu vond dat ik dan helemaal niks aan mijn verjaardag zou doen, kreeg ik toch een cadeautje. Een black journal van mus en een paar gel pennen. Super tof! Ik ben echt verliefd op de kaft.😍

Van mijn beste vriendin kreeg ik het dikke dames in sprookjesland kleurboek. Ik vind dit echt een geweldig boek, en het heeft stiekem ook een beetje een statement denk ik; prinsessen hoeven niet alleen maar dun te zijn. Dikke prinsessen zijn ook leuk, en misschien stiekem nog wel leuker.

Van mijn ouders kreeg ik de derwent colorsoft potloden. Ontzettend mooie en goede potloden. Ik gebruikte al, denk ik, 10 jaar mijn diddle (zo oud ben ik) potloden, dus tijd voor een upgrade.

Van mijn broertjes kreeg ik de dahle 133 puntenslijper. Want, was het argument, bij goede potloden hoort een goede puntenslijper. En dit is echt een topding. Niks elektrisch, gewoon met de hand.

Ook kreeg ik van mijn ouders deze waterverf set van art philosophy. Ik ben aan het oefenen met portretten tekenen, en hoe mooi is deze verf daarbij?!

Van vrienden van mijn ouders kreeg ik mijn journal voor 2021. Een gouden lijntjes journal met bloemetjes. Zoals jullie weten ben ik echt gek op bloemen. De washitape die er op ligt heeft het zelfde motiefje als de journal. Super tof toch?!

Van andere vrienden van mijn ouders kreeg ik de 'mijn bullet journal stempels' 
De voorloper op die van creachick?
Misschien..
Deze zijn wel grotendeels functioneel en daarom wilde ik ze graag hebben. Maanden, dagen enzovoorts. En in het Nederlands. Ook fijn :)


Van mijn oom en tante had ik de pentel touch pennen in de nieuwe kleurtjes gevraagd. Toevallig had ik van hun vorig jaar ook de eerste set gekregen. Ik ben echt dol op deze pennen. Ze zijn echt mega fijn om mee te letteren. 

Van andere mensen heb ik geld gekregen. Niet mega interessant om te laten zien toch? 

Dit was m weer voor deze keer. 
Ik hoop dat je er iets uit hebt gehaald voor je zelf en hopelijk tot snel!
Liefs,
Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten