woensdag 23 september 2020

Review van de Creachick stickers

Vandaag heb ik wat langere blogpost. Namelijk een review van de Creachick stickers. Kom je lezen?



Zo komt het doosje met de stickers binnen. Hij is heel stevig en mooi gemaakt. Super tof.

De stickers zitten met een lintje in het doosje. Heel handig omdat ik geen idee zou hebben hoe je ze er anders uit kan halen. 





Dit zijn de eerste stickers; de Creachick stickers. Super leuk bedacht dat ze bovenop liggen. 

 

De tweede stickers zijn de labeltjes. Dit is mega tof om met een witte pen op te schrijven. Of ze gewoon blanco laten natuurlijk.  



Daarna komen de stickers met kleine cijfertjes. In een rood-bruine kleur.



Ook zitten er seizoenen stickers in. Deze voor de zomer. Ik moest vooral lachen om de 'ik wil graag zeuren dat het te warm is' quote.


Dit zijn dezelfde cijfertjes als daarnet maar dan in het groot. Ook in de rood-bruine kleur.  



Deze stickers zagen we net ook, maar nu in het zwart. Leuk dat ze daar over na gedacht heeft.




Daarna komen de plantjes-stickers. Deze plantjes staan ook op een van haar journal's. Lekker matchen!



Dit is een van mijn favorieten. De thee-stickers. Ik ben een enorme theeleut en ben echt gek op deze stickers!



Doodle-stickers! Deze kan je echt overal kwijt geloof ik.



Mix en match stickers! Allemaal leuke woordjes om overal op te plakken volgends mij.




Make-up stickers. Ik draag echt zelden tot nooit meer make-up, maar voor de beautygirls onder ons is dit natuurlijk mega leuk!



Food-stickers! Of te wel, eten!!! Ik lust niet alles van wat er op staat, maar vind ze wel mega leuk! En deze zijn op een super leuke manier ingekleurd.



Dit zijn vlaggetjes met de dagen van de maand. Mega tof bedacht. En er zitten een paar blanco vlaggetjes in. Super leuk!



Sport-stickers! Ik sport vanwege een ongeluk bijna 3 jaar geleden heel weinig en zou deze dus niet vaak gebruiken. Maar de quote's kun je natuurlijk overal voor gebruiken. En die zijn ook een mega goede reminder voor je zelf dat je veel meer kan dan dat je denkt. Hoppa! Wijze levensles in deze blogpost! 



De dagen van de week in het zwart. Languit geschreven en afgekort in de rondjes. Ook weer super tof gemaakt!


De volgende zijn de farm (boerderij) stickers. Dit is wel een van favoriete stickervellen. Hoe alles bij elkaar past, hoe ze getekend zijn, ik ben fan!



Deze hadden we net ook. Ik heb het even nagezocht maar dit klopt dus.



Seizoenen stickers! Daarnet hadden we de zomer, en nu de lente. Ik ben echt gek op het schaapje!




Daarnet hadden we ook plantjes, maar deze zijn gekleurd. Ook mega leuk om te combineren met die van daarnet.



Dit zijn ook weer dagen van de week. Dit keer uitgeschreven in een balkje en weer afgekort in een rondje. Maar dit keer in het bruin. 



Botanische stickers. Ook weer plantjes. En ook weer te matchen met de andere plantjes. 


Paarden stickers. Ik heb als klein meisje op paardrijden gezeten maar heb er nu niets meer mee. Maar ik vind ze wel leuk!


Gadget stickers. Ik heb niet zo veel met gadgets, maar kan er zeker wel iets mee verzinnen. jij?



Seizoenen stickers! De zomer en lente hadden we net, maar nu de herfst. Deze vind ik echt mega leuk!



Hee, deze hadden we net ook! Maar nu in het zwart in plaats van in het bruin.




Deze hebben we net ook in bruin gezien. Beetje overbodig misschien maar wel leuk!



Travel-stickers. Ik zag dat op dit vel er heel veel op staan die ook in de stempel set zitten. Zag jij het ook?



Nog een vel met doodles. Ook weer super leuk, en wat een mega geweldige quotes weer!



Dit zijn de maanden. Deze zagen we net met de dagen van de week. Ik ben echt best wel fan van de bruine kleur!



Dit is het laatste vel van de seizoenen! de winter stickers! Ik vind het snoetje van de sneeuwpop echt mega schattig!



Nog een velletje met plantenstickers. maar n in het zwart-wit. Deze zou je natuurlijk ook in kunnen kleuren.


Hipster-meisjes. Ik ben echt fan van de kledingstijl van deze meisjes. Echt hoe ik me ook zou kunnen kleden. 



Dit is het tweede vel van de mix en match stickers. Ik vind deze teksten eigenlijk nog leuker! Echt mega leuke teksten.



Hondjes stickers! Ik heb vrij weinig met hondjes, maar ik vind deze wel echt mega lief! Vooral de tekkel.



Met dit vel heb ik persoonlijk weer minder, ik heb niks met magie en dat soort dingen.


Hier hebben we blanco labeltjes in het bruin. Ik denk dat je hier wel met elke pen op kan schrijven. Mega leuk!


Klemmetjes stickers. Deze zitten ook in de stempel box, maar ik denk dat je ze mega leuk kan combineren. 


Dit zijn nogmaals de maanden, maar dan in het zwart. Ook weer mega leuk! Ondanks dat dit best wel een aanwezige sticker is, kan ik er een heleboel leuks mee verzinnen. Jij?



Dit is toch echt mijn minst favoriete en ik denk dat ik deze nooit ga gebruiken; de halloween stickers. Ik heb echt helemaal niks met halloween, en kan er ook geen ander doel voor verzinnen. 



Huishoud stickers. Ondanks dat ik nog bij mijn ouders woon, kan ik hier heel veel leuke mee verzinnen. Een lente schoonmaak lijst bijvoorbeeld!



Ronde quote's. Deze teksten vind ik echt super leuk! Vooral die KAK! (Iets wat ik noooooit zeg, AHUM...)



Kerst!! Oh, wat vind ik deze leuk!! Maar ik heb een foutje (denk ik) gespot, Heb jij ook gezien dat de zuurstok rechts niet gekleurd is?



Koffie stickers! Ik hou persoonlijk niet van koffie, maar ik vind deze stickers wel heeel erg leuk! En ik kan ze als theeleut ook best als thee gebruiken toch?!



Konijnen stickers! Ik heb zelf een konijn gehad en we hebben er nu thuis nog 2 dus deze vind ik helemaal leuk! Zo mega lief en schattig!



 Bureau-stickers. Deze zijn mega favoriet! Ze passen allemaal zo ontzettend leuk bij elkaar! Ik vind de foto printer en de fineliners  met het creachick logo super grappig bedacht. 



Hier heb ik nogmaals de klemmetjes. Daar hoef ik niks meer over te zeggen toch?



Nog één keer planten stickers. Ze zijn niet hetzelfde als die van daarnet, maar ze lijken er wel heel erg op. Super leuk!



Vintage meisjes! Ik hou echt van de ouderwetse kledingstijl en ga deze stickers dus zeker vaak gebruiken, 


Poezen stickers! Ik heb zelf een rode kat, Dikkie Dik. Ze lijkt wel een beetje op die rode links naast het woordje 'live'. 




En dit is de laatste, de vlaggetjes met de cijfers in het zwart.

⭐⭐⭐⭐⭐/⭐⭐⭐⭐⭐
Al met al ben ik zeker fan van de stickers, de box is mooi stevig en de stickers passen er goed in. Heb jij ze al of ga je ze bestellen?

Dit was m weer voor deze keer! 
Tot de volgende blogpost!
Liefs,
Anna 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten