woensdag 26 augustus 2020

Mijn Sunnersta bakjes

In deze blog post laat ik je zien wat er in mijn Sunnersta bakjes van de Ikea zit. De bakjes hangen aan een rail. De rail heeft dezelfde naam en liggen waarschijnlijk in de winkel bij elkaar.




Ik heb 4 bakjes per rail en 2 rails hangen. Waarschijnlijk passen er met een beetje proppen wel 5 bakjes aan per rail, maar ik vind 4 mooier.



In mijn eerste bakje zitten allemaal notitieblaadjes; de tabjes van mus creatief, 4 blokjes van studio stationary en 3 blokjes met stickeymarkers: 1 van de action (de zwarte) en 2 van Aliexpress (of Wish, maar komt op het zelfde neer).



In mijn tweede bakje zitten 8 sharpies, deze kocht ik ooit bij de action in een setje van 3. Ook zitten er fineliners in van Bruynzeel. Deze gebruik ik eigenlijk nooit. Vet zonde. En er zitten fineliners in van Faber Castell. Deze ga ik gebruiken als mijn huidige fineliners (van Staedler) op zijn. 



In het derde bakje zitten mijn cryola supertips. Dit is de set van 50 (inmiddels zijn het er geloof ik geen 50 meer 🙈) en ze passen er allemaal in. Super fijn!


In het vierde (vrij vieze bakje) zitten 6 stabilo woody's. Deze heb ik nog helemaal niet zo vaak gebruikt omdat ik een grote doos van Lamy heb, die komen op het zelfde neer.
Ook staat er een kaartje in van Top Model. Ik heb heeel veel van die boekjes gehad. En vol gemaakt. Een tijdje geleden waren mijn potloden ervan echt op. Dus die heb ik weg gedaan. Maar het kaartje ervan heb ik bewaard. Een beetje jeugdsentiment haha.

Dit was de bovenste rij van de bakjes. 

In het vijfde bakje zitten mijn gellyrol moonlight pennen en mijn Faber Castel CX colour pennen. Deze heb ik beide aangeschaft voor in mijn black journal,  maar op wit papier zijn ze ook prachtig!

In het zesde bakje zitten mijn stabilo 68 en 88 pennen. De stiften en de fineliners dus. Deze stiften heb ik al heeel lang. Ik denk al 6 jaar en de meeste heb ik al wel eens vervangen haha. Als je fijne stiften zoekt om mee te beginnen, raad ik je deze zeker aan.

In het zevende bakje staan stiften van Staedler. De triplus colour en de brushpennen. Van de triplus colours heb ik ook een rol etui op mijn karretje liggen. Die kwam ook voorbij in deze blogpost. Ook deze stiften zijn erg fijn. En goed vast te houden. Ik heb namelijk vanaf kinds af aan een verkeerde pengreep geleerd waardoor ik moeite heb met hele dunne pennen. De driehoek vorm werkt daarom heel fijn.


In het achtste bakje zitten alleen maar brushpennen. Die van stabilo,  edding en sakura. Die van stabilo en edding zijn super als je een beginner bent. De sakura's zijn vrij lastig om mee te werken omdat dat echte haartjes zijn. 

Dit is zit er allemaal in mijn sunnersta bakjes. Ik hoop dat je het leuk vond om mee te kijken in mijn bakjes en hopelijk tot snel!

Liefs,
By_crea_anna 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten