woensdag 19 augustus 2020

Mijn knutsel-karretje

In deze blog laat ik je zien hoe mijn knutsel-karretje eruit ziet. Hierin zitten mijn meest gebruikte materialen.

 
Het karretje zelf is een nep raskog van de action. Even stevig, iets goedkoper, maar een drama met inelkaar zetten. De gaten zijn niet goed uitgeboord namelijk.

Aan mijn karretje hangt rechts mijn tas. Deze neem ik mee als ik ga oppassen bijvoorbeeld en daar stop ik al mijn knutselspullen in. In de tas zit mijn totebag. Die gebruik ik om knutselspullen mee naar beneden te nemen. Tot ongeveer een half jaar geleden zaten daar al mijn journal spullen standaard in. Maar dat vond ik niet fijn werken.


In de bovenste bak zitten mijn meest gebruikte spullen. In de blauwe map zitten geprinte kleurplaten, daarnaast staat grote stickervellen van de action, daarnaast een designblok van de action. Daar weer naast 8 boeken: het handlettering boek van Carla Kamphuis, het 'als-je-denkt-dat-waterverf-saai-is-lees-dan-dit-boek'boek, 4 creative paper collection boeken van de action, het bullet journal boek van Kelly dearymaker en een boek over mensen tekenen. Daarnaast staat mijn boxje met losse stickers, de grid sheet van Marianne design, mijn travelers notebook, mijn journal (met elastiek van Kirsten. Zie hier haar instagram) en mijn schetsboek. Verder staat er mijn blik met schetspotloden en mijn kleine blikje aquarelpotloden en wat papier blokken. Aan de achterkant staat een pakket papier van echo park (slecht te zien) en de 2 journal design blokken van de action. Aan de voorkant staan mijn tabpunch, mijn etui en mijn instax mini link printer. Dat was laag 1 van mijn karretje, en ik denk de meest gevulde laag.


Laag 2 zijn vooral boeken. Van links naar rechts: 2 paperlovers boeken van Flow, het Flow daily craft book, 3 journal scrapbooks van de action, de journal decoraties & de twee stickerboeken van mus en 2 mini kleurboekjes van de action. Daarnaast staat een mandje met kleine dingetjes zoals mijn foto papier voor de instax, een potloodhouder (ik heb eigenlijk te rare vingers om een potlood fatsoenlijk vast te houden), een cirkelsnijder enzovoorts. En vooraan een blik met paperclips en klemmetjes.


In de onderste laag zitten mijn 'te gekke krijtjes' , mijn aquarel papier, mijn lamy 3-in-1 potloden (een soort stabilo woodies) en mijn grote doos aquarelpotloden. In de zwarte roletui rechts zitten mijn staedler triplus colour stiften. En in de grote roze etui mijn ecoline brushpennen. Ook liggen mijn waterverf spullen aan de linkerkant.


Als laatste dit bakje wat aan mijn karretje hangt. Hier zitten nog wat kleine dingetjes in, zoals: mijn elektrische gum, mijn puntenslijper, kneedgum, letter en symbolen sjablonen van We are memorymeepers en een blokje met stickey-notes.

En dat was de inhoud van mijn karretje. Ik hoop dat je dit een leuk artikel vond en tot snel!

Liefs,
By_crea_anna 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten